Tuesday, March 11, 2008

Varrótanfolyam

Reggel a varrótanfolyamon kezdtem. Amikor odaértem, rájöttem, hogy mindössze a szabásmintát felejtettem otthon. Úgyhogy megpróbáltam a boltban venni egy újat, a régit meg visszahoztam volna jövő héten. De sajnos elfogyott nekik. Éppen mire a tanárnő végzett a magyarázattal arról, hogy mit találunk egy szabásminta borítékban, melyik jel mire jó stb., megérkezett egy csoporttársam, aki ugyanazt a szoknyát készíti, mint én. Bár ő késett, nála legalább szabásminta volt. :) Átmásoltam a saját anyagomra. Kiszabni már csak itthon tudtam, az órán nem maradt rá idő. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz majd összevarrni a szoknyát, de még egy hét, mire legközelebb mehetek...

Délután megérkezett a porszívó. Vasárnap rendeltem, a szállításra kb. 5-9 napot ígértek. Ez picit gyorsabban sikerült, de egyáltalán nem bánom. Csinos piros, helyes darab. Kipróbáltuk, jól működik. Háromszor mentünk végig vele a nappali szőnyegén - még a harmadik menetben is jó adag macskaszőrt szedett össze. Nem gondoltuk, hogy ennyi szőr van odalent a szőnyegen, nem látszott. De most tisztábbnak tűnik. Szerencsére nem túl hangos porszívó, a lányok egész jól megvannak vele. A dobozát kifejezetten szeretik, Liza már többször is megpróbált bejutni. :)

No comments:

Post a Comment