Monday, March 10, 2008

Sétáló macskák

Délelött megint a Guadalupe-ban kezdtem. A mai óra anyagát már ismertem, a folyóban és a folyóparton kerestek mindenféle kisállatokat a gyerkek, és azokat vizsgálgatták, illetve egy kisebb séta alatt néhány érdekes fát is megmutattunk nekik.

Ebédre finom tonhalas szendvicset ettem, ugyanis az egyik kolleganőm meghívott. Vett nemrég egy hatalmas kuponkönyvet (füzetnek már alig nevezném) - az árát jótékony célra fordítják. A könyv tényleg csak kuponokat tartalmaz, főleg gyorséttermekhez. Volt benne Quiznos kupon is, ott egészen jó szendvicseket lehet kapni.

Amikor hazajöttem, levittem sétálni a lányokat, egyesével. Először az Expivel sétáltunk egyet, aztán a Lizát is megjárattam. Szeretnek kint csavarogni a csajszik, élvezik a napsütést, a szagokat, a nagyobb teret. Aranyosak nagyon. Ma találkoztunk egy nagyon szép és barátságos, de póráz nélküli méretes kutyával. Fekete rövid szőre és nagyon okos feje volt, de eléggé megijesztett, amikor Lizát kezdte szaglászni. Lizát gyorsan felkaptam, de szerencsére jött az eb gazdája is, aki a nyakbőrénél fogva elvitte a négylábút.

No comments:

Post a Comment