Wednesday, March 19, 2008

Sok autózás

Ma délelött párom itthon dolgozott amíg én el nem mentem Pilates-re. Illetve én vittem be, hogy ne legyen gond a parkolóhelyével. No meg így akkor jön haza, amikor bemegyek érte. :)

Pilates után itthon tevékenykedtem. Renters Insurance-t (Lakásbiztosítás bérlőknek) kéne kötnünk, de nem vagyunk benne biztosak, hogy az apartmankomplex által ajánlott biztosítást szeretnénk-e. Úgyhogy próbáltam utánanézni egyéb biztosítóknak. De egy csomó bonyolult dolgot kérdeznek: milyen messze van a tűzoltóállomás, hány lakás van egy tűzajtón belül, miből van az épület fala stb. Aztán miután találomra kitöltöm, kiderül, hogy bérlőknek nem, csak tulajdonosnak nyújtanak biztosítást...

Este bementem páromért. MIvel nem túl későn mentem, meglepően nagy forgalom volt a Central Expressway-en, amin közlekedni szoktam. A Freeway-eket még nem használom. Más itt a besorolási rendszer, és előbb alacsonyabb sebességnél szeretném begyakorolni. Párom munkahelyén kaptam finom vacsit is. Jól főznek odabent, és néha nekem is szabad bemenni egy vacsorára. Ma kipróbáltam az édesköményt köretként - nagyon kellemes íze volt. A boltban mindig csak nézegetem, sejtésem sincs, hogyan kell elkészíteni.

No comments:

Post a Comment