Thursday, March 13, 2008

Cooking Class

Ma reggel a USCIS (US Állampolgársági- és Bevándorlási Hivatal) irodájában kezdtem a napot. A munkavállalói engedélyemhez kellett ujjlenyomat vizsgálat és fénykép. A GPS-em rosszul tudta a házszámokat, úgyhogy eltartott egy darabig, amíg odataláltam. De ott már gyorsan végeztem, reggel fél 9 környékén nem volt túl sok ember. Utána mentem a Gudalupe-ba.

A terv az volt, hogy ma még csak megnézem az új programot, és holnap talán tanítok egy állomáson. Mivel azonban eggyel kevesebb tanár volt, tanítottam én is. Jó volt, semmi extra igazándiból. Most az egyik indián törzsről tanultak a gyerekek, akik itt éltek California területén. Ők foglalkoztak gyümölcstartósítással is. Az én feladatom az volt, hogy erről meséljek egy keveset nekik, mutassak fényképeket. Végül pedig megkértem őket, hogy ők is tervezzenek címkéket gyümölcskonzervekre. Jó volt tanítani, de egészen más ilyen kis elsősöket, mint a gimiseket volt.

Este elmentem a Cooking Class-ra: Főzés Josh-sal. Egy fiatal szakács srác csinálja a "show"-t az egyik közös konyhában. Ma St. Patrick nap örömére ír hamikat csinált: Guiness-es ír pörköltet szódabikarbónás kenyérrel, lazacot krumplipürével és vaníliafagyit Guiness-es csokiszósszal. Finomakat főzött és jó volt nézni is, ahogy készültek ott a hamik az orrunk előtt.

No comments:

Post a Comment