Wednesday, March 5, 2008

Pilates

Ma voltam Pilates órán. Ez nagyon hasonlít a Callanetics-re. Egy pasi tartotta az órát, ami engem meglepett, ezt mindig női tornának gondoltam. Lehet, hogy baletozott előtte a fazon, mert volt a mozdulataiban valami olyan kecsesség, amit a balettáncosoktól szoktam csak meg. Az óra nekem nagyon tetszett, jól esett végre megmozgatni magam. Megyek jövő héten is, az már biztos.

Az órán találkoztam egy lánnyal, aki szintén itt lakik a Pines-ban, és szintén otthon unatkozik egész nap. A barátja dolgozik itt, de ő nem kapott munkavállalói vízumot, most próbálja elintézni. Skóciából jöttek, de szerencsére jól értem az angolját. Torna után együtt jöttünk vissza a lakáshoz, aztán mondtam, hogy én most macskátsétáltatok. Velem tartott, úgyhogy egymás után lehoztam mindkét lányzót. Értékelték a dolgot, jókat szaglásztak és csatangoltak itt a kis "kertekben".

Aztán bementem a DMV-be (Department of Motor Vehicles) - ahol a gépjárművekkel, jogosítványokkal kapcsolatos ügyeket intézik. Az ideiglenes jogsinkon még a régi cím van, és párom autója is arra van bejelentve, ezt kell megváltoztatni. A formanyomtatványt párom kinyomtatta, kitöltöttem, most csak bevittem nekik. Délután 4 után mentem, és hatalmas csúcsforgalom volt ott. A parkolóban alig találtam helyet, és odabent is az összes alkalmazott láthatóan elfoglalt volt. Sokan a kreszvizsgájukat csinálták - többen, mint ahány hely van, úgyhogy volt aki csak úgy a fal mellett a pulton ikszelgetett. Én szerencsére gyorsan végeztem, csak leadtam a papírt, és távoztam is. Úgy fest érdemes időpontot kérni, ha valami hosszabb idejű dologról van szó...

No comments:

Post a Comment