Monday, March 24, 2008

Salsa és Pilates

Húsvéthétfő itt munkanap, úgyhogy mindketten mentünk is dolgozni. Én ma tanítottam is picit. Jó is volt, meg nem is - így van ez szinte minden órán itt nekem. Mindegy, azért nem rossz.

Viszont megkaptam a munkavállalói engedélyem. Egy kártya a fényképemmel, ujjlenyomatommal, egy halom hologrammal és a hátulján kétféle vonalkóddal. Két évre kaptam, én azt hittem csak egyre jár. Úgyhogy neki is állhatok munkát keresni.

Este mentünk táncórára. Itt az apartman komplex-ben néha vannak táncórák is. Ma éppen Salsa volt, ez páromnak is új volt, de persze gyorsan elkapta a lépéseket. :)

Aztán én még egy Pilates órára is elmentem, mert valamilyen okból azt hittem, hogy Yoga lesz, és azt mindig is ki akartam próbálni. Sebaj, a Pilates-t is szeretem nagyon.

No comments:

Post a Comment