Tuesday, March 25, 2008

Együtt itthon

Reggel korán keltünk, párom ment dolgozni. Én nekem ma semmi dolgom, ma nincs varrótanfolyam. Mivel vártam a szerelőket, hogy ismét megjavítsák a bojlert, mert megint nincs melegvizünk, délelőtt nem is terveztem semmi utat magamnak. Nekiálltam rendetrakni a gardróbban és a hálószobában.

Pár napja kiürítettünk néhány dobozt, felállítottuk szekrénynek és megtöltöttük őket ruhával. Persze teljesen rendszertelenül, néha kicsit összegyűrve, az akasztós holmit is hajtogatva a "polcra" téve. Ezen a helyzeten akartam ma változtatni.

Reggel hét körül neki is álltam, és egész jól haladtam is. Kitaláltam egy remek tárolási módot az öveimnek. Fogtam egy ruhafogast, aminek van alsó keresztrúdja. Erre felcsíptettem sorban ruhacsipeszeket, amik rápattannak jól a keresztrúdra, és azokkal csíptettem fel az öveimet. Az ötlet nem teljesen saját, hasonló szerkezetet készen is lehet itt kapni.

Néhány óra pakolás után, nem sokkal azután, hogy rájöttem, hogy a szerelők bizony nem jöttek a megbeszélt időben, megjött párom. Azt mondta, ma itthonról dolgozik, jár neki egy szabadnap a hétvégi ügyelet fejében. Ő nekiállt dolgozni, én pedig folytattam a rendrakást. Illetve előbb még leugrottam a Leasing Office-ba megkérdezni, hogy mikor jönnek a szerelők. Kaptunk új időpontot, remélem akkor már idetalálnak.

A rendrakással még elvoltam néhány órát. Aztán tényleg jöttek is a szerelők, 5 perc alatt rendbehozták a bojlert, most végre gyártja a melegvizet, és nem csak a ventillátorát tekeri. Aztán főztem ebédre sült csirkét salátával, aztán kb. egy órával később sütit: Nun's Puffs. Leírás és kép a konyhablogon.

No comments:

Post a Comment