Thursday, March 20, 2008

Folytatódik a pakolás

Reggel mindketten dolgozni mentünk. Ma nem volt semmi extra dolgom, nem volt tanítás. Úgyhogy az egyik kolleganőmmel a hírlevelet osztogattuk: elvittük a városházára és néhány étterembe, ahol ki szokták rakni a hirdetőfalra. Én kicsit hamarabb eljöttem, mert mentem fodrászhoz. Már nagyon sokszínű volt a hajam, gondoltam jó lenne egyszínűbbé varázsolni. Nem adtam egyszerű feladatot a fodrásznak, de szerencsére nem zavart haza. :)

Este folytattuk a kipakolást. Rengeteg az a 70 doboz, amit ki kell nyitni és legalább megnézni, hogy minden rendben van-e benne. A selyempapírokat a második szoba sarkában gyűjtjük, már igen méretes a halom. A dobozok egy részéből most is szekrény lesz, de egy részüket amjd levisszük a szelektív szemétgyűjtőbe. Már nagyon várom, hogy kicsit otthonosabb legyen a lakás, hogy ki tudjunk rakni egy-két dísztárgyat, esetleg képet a falra.

No comments:

Post a Comment