Tuesday, March 4, 2008

Eddie's Quilting Bee

Így hívják a boltot, ahol találtam magamnak egy varrótanfolyamot. Itt rengeteg gyönyörű anyagot lehet venni, no és persze mindent, amire varráshoz és pachwork készítéshez szükség van.

A varrótanfolyamon még nem sok minden történt. Bemutatkoztunk, megtudtuk, hogy mi mindent kell megvenni egy alap varrókészlethez: olló, gombostű, mérőszalag stb. Aztán választottunk szabásmintát - a tanárnő útmutatásai és megkötései alapján - aztán ahhoz való anyagot is.

Én szoknyát fogok varrni. Sajnos nem lehet még cipzáras, csak gumis derekú. Egye-fene, remélem csinos lesz az is. Vettem egy csinos virágos anyagot, és hozzá illő színű egyszínű sötét kékeslilát is, amiből majd a szoknya alsó fodor része lesz. Majd meglátjuk milyen lesz a végeredmény, egyelőre lelkes vagyok.

Ezek után nem sok mindent csináltam. Bementem a közelben levő Trader Joe's-ba venni hamit. Mivel megint volt kóstolás, megint vettem valamit, ami nem szerepelt a terveimben. Ez egy flatbread (pitakenyér) pizza volt körtével, hagymával és márványsajtal. Eredetileg mélyhűtött termék, de mire hazaértem vele, nagyrészt kiolvadt, úgyhogy azt ettem meg ebédre. A hagymalevest, amit tegnap főztem, majd holnap folytatom.

No comments:

Post a Comment