Sunday, March 30, 2008

Fényképeztünk

Ma reggel 8-kor csörgött a vekker, fel kellett kelni. Kimásztam az ágyikóból, felkaptam a ruháimat és nekiálltam a konyhában tüsténkedni. Almáspitét készítettem, ugyanis délelött hivatalosak voltunk párom egyik kollegájához Nascar autóversenyt nézni. Szerencsére otthon volt a felesége is, így én sem unatkoztam. :) A verseny 11-től kb. du. 3-ig tartott. Közben kaptunk fincsi rágcsálnivalót, ebédre szendvicset salátával és ott volt a pite is.

Utána elmentünk a WholeFoods nevű bio-áruházba. Már sokat hallottunk a helyről, mindketten meg akartuk nézni magunknak. Nekem nagyon tetszett, szép és jó kínálat volt, sok-sok fincsi zöldség, gyümölcs. Nagyon szép volt a halas pult is. Azt most nem vettünk, előbb ki akarjuk találni, hogy milyen halra pályázunk. Volt rendes húspult is, hentes jellegű, és sok szép hússal. Vettünk néhány fontos dolgot, aztán hazajöttünk.

Itthon felkaptuk a lányokat, hogy sétáljunk velük egyet. Aztán mivel nagyon szépen sütött a nap, beültettük őket az autóba, és elindultunk napos parkolóhelyet keresni. Gondoltuk, lefotózzuk végre párom autóját is, már itt az ideje nagyon. Egyesek (konkrétan öcsém) meggyanúsítottak vele, hogy azért nincs róla kép, mert nem fér bele az objektívbe. Sajnos ennél sokkal prózaibb volt az ok: le kellett mosni az autót a fénykép előtt. :) A többi kép az autóról és az apartmankomplexről a Picasa oldalamon megtekinthető (Macskák és Cadillac valamint The Pines @ North Park albumokban).

No comments:

Post a Comment