Wednesday, March 26, 2008

Újra fodrásznál

Délelött itthon takarítottam, mostam meg ilyesmi. Egyszóval háziaskodtam. Aztán voltam Pilates-en, és utána még boltba is elmentem. Útközben megkaptam néhány hangposta üzenetemet. A telefonom sajnos nem működik a lakásban, csak a kertben vagy az utcán tudom használni. Így rendszeresen van néhány új üzenet a hanpostámon...

Most a fodrásztól jött egy friss, hogy a múltkori csekket nem jól állítottuk ki, vigyek újat. Ekkor rájöttem, hogy most nincs nálam elég pénz, és kártya sem, amivel tudok szerezni. Úgyhogy nyertem egy utat párom munkahelyére, hogy megszerezzem a kártyáját. Utána beugrottam egy ATM-be, aztán leraktam az autót és elmentem fodrászhoz. Oda szívesebben megyek villamossal, mert kb. ugyanolyan gyors, tudok útközben olvasni, és még parkolódíjat sem kell fizetnem.

Fodrász után még beugrottam egy Walgreens nevű Pharmacy-ba. Volt ott is minden: pipere, parfüm, smink, képeslap, játék, valamennyi élelmiszer és természetesen gyógyszer is. Külön-külön polcokat (úgy értem kb. egy méter széles 5-6 szintes polcok) foglaltak el az altatók, fájdalomcsillapítók, allergia szerek, elsősegély cuccok (ragtapasz, spray, kötöző minden mennyiségben) és még néhány ilyen nagyobb, recept nélkül kapható gyógyszertípus, amikre már nem is emlékszem.

No comments:

Post a Comment