Monday, March 3, 2008

GRPG és San Jose Downtown

Ma ismét a GRPG-nél voltam. Ma tartottuk a "Worm Composting" - Komposztálás kukacokkal órát. Én eleinte egy fényképezőgéppel jártam körbe, mert az egyik kollegámnak beszámolót kell írnia, és képeket is kértek tőle. Aztán kicsit aktívabban is részt vettem az oktatásban, segítettem a gyerekeknek megvizsgálni az éppen náluk levő kukacokat ill. bogarakat. A képen a munkahelyem látható.

Utána fodrászhoz indultam, be akartam jelentkezni. San Jose belvárosában van egy fordász, amit nagyon ajánlottak az egyik fórumon. Gondoltam megnézem magamnak. Idővel sikerült megtalálnom, de a szalon zárva volt, és nyitvatartást sem láttam kitéve. Úgyhogy hazajöttem.

Visszafele egy villamosmegállót sétáltam, mert olyan kellemes volt a belváros. San Jose belvárosa azt hiszem a nagyobbak közé számít. A villamos sín mentén jöttem, mellette fasor, csak egy pár sín van, azt hiszem irányonkén felváltva járnak rajta a szerelvények. Roppant hangulatos volt az egész, nagyon élveztem a napsütést, a kellemes tavaszi időt.

No comments:

Post a Comment