Thursday, March 27, 2008

Ügyintéztem

Reggel Guadalupe-ban kezdtem. A mai oktatási programot még nem ismertem, a vízszennyezésről volt szó, egészen kicsiknek, akik majd csak szeptemberben mennek iskolába. Jó volt a program, ez tetszett eléggé nekem. Miközben Jennifer tanított, mi Lindával szemetet szedtünk a folyóparton. Sajnos volt mit...

Utána ügyintéztem egy adagot, egy csomó mindenkit fel kellett hívnom, mert úgy éreztük, nem haladnak a dolgok. A wireless internet modem-hez jár nekünk egy ún. rebate, visszafizetik az árát. Csak épp nem ért ide a nyomtatvány, amit vissza kéne küldenünk. Párom rendszámtáblája lassan két hónapja nem talál ide, az enyém kb. 3 héten belül megérkezett, fel is szereltük ma este. Pedig már úgy megszoktam, hogy nincs rendszám az autómon - ez sokszor segített, hogy parkoláskor megtaláljam az autót. Rendszeresen elfelejtem, hogy hol teszem le a különböző üzletek előtt.

No comments:

Post a Comment