Saturday, December 27, 2008

Villogó kék fények a visszapillantó tükörben

Nekiálltam ma reggel is a tanulásnak. Aztán amikor párom is felkelt, megreggeliztünk. Utána én folytattam a tanulást, párom pedig elfoglalta a kanapé egy sarkát és elkezdett NCIS maraton-t nézni. Jól ment neki a dolog, egészen este 5-ig kb. megállás nélkül. :)

Estefele, amikor már nagyon meguntam, hogy egész nap a lakásban ülünk, én tanulok, párom pedig TV-t néz, kiváló program ötlettel álltam elő. Menjünk le San Jose Downtown-ba, nézzük meg a Christmas in the Park c. kiállítást és együnk Funnel Cake-t. Ez utóbbi egy fánk szerű édesség, épp csak nem fánk alakja van, hanem leginkább valami hosszú feltekert csík az egész, amire aztán finom eperlekvárt és tejszínhabot tesznek. Kisebb unszolás után sikerült páromat is rávennem a "kirándulásra".

Én vezette, mert párom közben ügyeletes volt. Hosszas keresgélés után végül egy parkolóházban találtunk helyet, ott is a 4. szinten. Onnan elsétáltunk a kiállításhoz, szépen bejártuk, megnéztük az összes feldíszített karácsonyfát és az eredeti kiállítási tárgyakat. Aztán elfeleztünk egy Funnel Cake-t is. Finom volt, megérte a dolog. :)

Utána visszasétáltunk az autóhoz és elindultunk hazafele. Amikor kikanyarodtam a parkolóházból láttam egy rendőrautót az út túloldalán, de nem törődtem vele. Igenám, de a rendőr villógó fényekkel és vijjogó hangokkal utánam jött. Leálltam az út szélére, és azon gondolkoztam, hogy micsoda szörnyűséget követtem el, amit még észre sem vettem. Odajött a rendőr, zseblámpájával bevilágított az autóba, köszönt, majd a következő kérdést intézte hozzám: "Driving without headlights?" (Fényszórók nélkül vezetünk?) Ránéztem a műszerfalra és igennel válaszoltam. Majd gyorsan felkapcsoltam a világítást. Akkor a biztos úr még megkérdezte, hogy merre jártunk, és ittunk-e alkoholt. Aztán megnézte a jogsimat, rendben találta és elengedett minket. Utána még egy darabig furcsán éreztem magam, nem számítottam erre a találkozóra.

No comments:

Post a Comment