Tuesday, December 30, 2008

Bevásárlás szilveszterre

Délelőtt Avitallal elmentünk a városba, vettünk hamit a holnapi "bulira". Semmi extrát, csak néhány rágcsálnivalót (krékert és zöldségeket), hozzá mártogatnivalókat (bab-hummuszt és hasonlókat), virslit és meg is voltunk.

De természetesen nekünk az nem megy, hogy csak egy darab Trader Joe's-ba ugorjunk be, ha már autóban ülünk. Először el kellett menni tankolni, mert a kis narancssárga lámpa, ami jelez nekem, hogy fogytán a benzin, már nagyon-nagyon bámult rám. Aztán beugrottunk a Michaels-be is, mert éppen volt két 50%-os kuponom, gondoltuk elhasználjuk őket. Nekem nem sikerült, mert minden termék amit vettem, már eleve le volt árazva, csak épp nem volt elég láthatóan kiírva..

Aztán a Sunnyvale-i Target-et is meglátogattuk, mert extra-mini mosózsákot akartam venni, de nem találtam. Ezek után következett a Trader Joe's és végül még a Safeway is, mert a kedvenc Nesquick csokiszószunkat nem árulják Joe-nál.

No comments:

Post a Comment