Friday, December 19, 2008

Ketten a városban

Párom ma úgy döntött, hogy itthonról dolgozik. Volt is valami probléma, amit reggel meg kellett oldani, úgyhogy egy kaptam egy órát dekorálni a lakást. Azalatt feltettem a képen látható gömböket és masnikat az étkezőasztal fölé, a lámpára. Ahol ősszel a falevelek lógtak.

Aztán amikor végeztünk mindketten, elmentünk a Target-be. Akartunk venni egy dohányzóasztalt (belső tárolóval) és esetleg ezt-azta lakásba, amitől otthonosabb vagy karácsonyibb, esetleg mindkettő lesz. Végül vettünk egy csinos rattan ládát dohányzóasztalnak és egy lámpaszetet.

Aztán miközben itthon szereltük össze a lámpákat, egyszercsak csöngettek. Ajtót nyitottunk, két pasi volt odakint. Vártuk őket. Ők hozták az ülőgarnitúránkat. Párom lement velük, hogy segítsen felhozni nekik. Addig én helyet csináltam a folyosón, elraktam a kész lámpákat az útból és a macsekokat betereltem a hálószobába.

Aztán visszajöttek a srácok, három hatalmas kék csomaggal. Még az ajtónk előtt lebontották a kék csomaglást az ülőgarnitúra darabokról, majd behozták azokat. Jó nagyok, kisebbre emlékeztem. Betették őket a nappaliba, felcsavarták a lábakat, és távoztak. A végső elhelyezést már mi magunk csináltuk,

Este még elrobogtunk WalMart-ba, venni hosszabbítót, aztán onnét még a Michaels-be is, néhány karácsonyi dekorációért. Ez volt az első alkalom, hogy párom járt egy Michaels-ben, és még neki is roppantul tetszett. Legalábbis az a része, amit látott, mert nem jártuk be az egészet alaposan. 10 óra már elmúlt addigra (11-ig volt nyitva) és rendezkedni akartunk otthon.

No comments:

Post a Comment