Friday, December 5, 2008

Itthon

Reggel elvittem vendégeinket az autókölcsönzőbe, ott felkaptak egy autót, én pedig hazajöttem. Ők lakásnézéssel töltötték a napot, én pedig itthon tanulással, olvasással, macskasétáltatással.

Aztán este elrendeztem a kitömött kiscsizmát és a Mikulásokat az asztalon. Vacsorára tésztát ettünk, ún. "Holiday Pasta"-t. Jópofa három színű tészta (normál, zöld és piros) és több alakban, volt csomag, mikulás és fenyőfa. Ezt itt találtam a World Market nevű boltban, de gondoltam ma este jópofa lesz, és eléggé vegetáriánus is tud lenni. Finom volt, piros pesto-val ettük és salit fogyasztottunk hozzá.

Este még jó sokáig beszélgettünk. Avital-lal, a feleséggel, már nagyon tervezzük, hogy majd együtt hobbizunk. Ő főleg scrapbooking dolgokat csinál, albumokat is, meg jópofa képeslapokat, mini könyvecskéket is összerak. Én a szürke nadrágot és a piros táskát akarom végre megvarrni, már jó ideje állnak a szekrényben félkészen.

No comments:

Post a Comment