Thursday, December 18, 2008

3 girls in a cafe

Reggel tanultam. Délelőtt is. Sőt, még délután is egy kicsit. Közben persze ebédeltem, a macsekokkal is játszottam meg minden. Aztán délután gondoltam elmegyek a könyvtárba, és felkapom a megrendelt könyveimet. Elvittem magammal Avital-t is, hogy ne unatkozzon egész nap otthon.

Kitaláltuk, hogy utána beugrunk egy Starbucks-ba is, hogy megünnapeljük az ötösömet. Avital-tól kaptam szép kártyát is (muszáj volt mindenkinek eldicsekedni). Felhívtam Nicola-t is, hogy nincs-e kedve csatlakozni hozzánk egy kávéra. Volt neki, úgyhogy hármasban beszélgettünk egy jót a kávézóban. Én valami fincsi, "holiday" kávét ittam, "Eggnog" ízűt.

Az Eggnog az egy kedvelt holiday-ital itt, Thanksgiving-től újévig isszák azt hiszem. Valami tejes-tojásos esetleg alkoholos cucc, kb. a tojáslikőr szelidített változata, ha jól értelmezem.

No comments:

Post a Comment