Saturday, December 13, 2008

Foglalkozáson a GRPG-ben

Ma először nem önkéntesként mentem a GRPG-be, hanem foglalkozásra. Koszorút készítettünk. Jött néhány virágkötő és kertész, akik segítettek nekünk. Ők hoztak bőven alapanyagot is. Először szőlővenyigéből meghajlítottuk a koszorú alapját, aztán beleszőttük a zöldeket. Én fenyőágakat adtam hozzá. Aztán jöttek a díszesebb elemek, bogyók, miegymások. Én csinos, nagyobb fajta piros bogyókat raktam az enyémre. Aztán még egy masnit a koszorú bal alsó "sarkába" és meg is voltam.

Szép koszorúk készültek a környékemen, egy-kettő különösen tetszett. Volt egy, aki valami egészen jópofa, szürkés-zöldes levelű cuccal vonta be az egész koszorú alapot, és utána szintén ilyen szürkés árnyalatú pirosas bogyókkal díszítette meg. Aztán valaki babérlevélhez hasonló ágakkal vonta be az egészet, és csak egy darab bordó-arany masnit rakott még rá.

Ez a koszorú az ajtóra kerül, általában a külső oldalra. Én belülre tettem, mert ott látom én is. Szomszédunk meg csak egy van, és különbenis apartmanban lakunk nem házban, ahol szépen mutat a többi házdekorációval együtt.

No comments:

Post a Comment