Tuesday, December 23, 2008

Crafting, Cooking

Délelőtt a városban intéztem el ezt-azt. Visszavittem valamit a Fry's-ba, amiből azóta vettünk jobbat, visszavittem egy izzósort mert nem volt szép, vettem ajándékot Jenn-nek és vettem csinos embossing (dombornyomás) sablont is.

Ebéd körül jött Jenn, craft-oltunk. Ő egy patchwork takarón dolgozott most is, én pedig kulcs- és levéltartón. Ebédre ettünk répalevest meg spenóttal-sajttal töltött rétest. Azt Jenn hozta, a Trader Joe's mélyhűtőjéből. Roppant finom volt, nekem nagyon ízlett.

Aztán este Avitallal elmentem Cooking class-ra. Új szakács volt, meglehetősen pocsék. Csak desszerteket csinált, az még rendben, arra kíváncsi voltam. De az egyetlen finom dolog az a forró csokija volt, ami igazi csokiból és tejszínből készült nem holmi csokiporból.

Aztán este, amíg párom hazaért, felavattam az új dombornyomó sablonomat, és készítettem néhány csinos üdvözlőkártyát.

No comments:

Post a Comment