Wednesday, December 17, 2008

Scrapbooking Avitallal

Ma délelött átmentem Avitalhoz. Ő a blogjára készített újabb bejegyzést, és gondoltam vele tartok. A művet, amit ma készítettünk, még nem tette fel, az majd később jön. Ő ugyanis nem utólag dolgozik, hanem előre. Viszont a képeslapokat, amiket itt láttok, akkor készítette, amikor még nálunk laknak. A karácsonyiakat nekem is ajándékozta, úgyhogy azok most a mi átjárónk falát díszítik.

Aztán amikor végeztünk a mai scrapbooking-olással, akkor megebédeltünk, majd elmentünk a Target-be és a Trader Joe's-ba bevásárolni. A Target-ben vettem egy számomra roppant hasznos cuccot: mozgatható tusolófejet. Itt ugyanis általában a zuhanyrózsa fixen be van építve a falba, ami néha kényelmetlen (főleg, ha kádat akarsz mosni). Viszont szerencsére árulnak olyan cuccot, amit felcsavarsz a meglévő zuhanyrózsa helyére, fix vagy mobil is lehet. Nagyon örültem ám neki.

No comments:

Post a Comment