Wednesday, December 3, 2008

Vendégek érkeztek

Reggel bementünk párom munkahelyére, ott reggeliztünk. Aztán én leültem ott egy kényelmes kanapéra, tanultam, ő pedig ment meeting-re meg dolgozott. Aztán felmentünk San Francisco-ba felkapni a vendégeinket a reptéren. Párom kidobott engem, ő pedig elment lemosatni az autót. Közben kiderült, hogy a vendégeink gépe késik jó fél órát. A reptéren kicsit körbesétáltam, és találtam egy ital- és minden egyéb automatát. Ez a cucc árult az üdítőkön és csokikon kívül dezodort, bluetooth-os headset-et, elemet, eldobható fényképezőgépet, konnektor átalakítót, táskarádiót, zajszűrős fejhallgatót, sebtapaszt, fájdalomcsillapítót, fogkrémet, orrdugulásgátlót. Logikus cuccok egy reptéren, de roppant mulatságosak egy automatában.

Nem akartunk a reptéren parkolást fizetni, úgyhogy elmentünk kicsit odébb, és beültünk egy Panera Bread nevű kávézóba. Ettünk egy szelet csokitortát és egy répás-diós muffint. Finom volt mindkettő nagyon. Én tudtam, hogy a Panera jó hely, de párom most járt benne először. Aztán visszamentünk a reptérre, és némi várakozás után kijöttek vendégeink is a kapun. Bepakoltuk a csomagjaikat az autóba (nem fért el minden a csomagtartóban, nagy bőröndökkel jöttek) és elindultunk hazafele. Útközben megálltunk egy étteremben, hogy ők is ebédeljenek, egy hamburgert mi is elfeleztünk párommal.

Aztán elvittük őket mobil telefon boltba, ott vettek amerikai sim-kártyát, majd nyitottak egy bankszámlát, közben mi bevásároltunk a Safeway-ben. Aztán itthon este még jó sokat beszélgettünk, próbáltunk tippeket adni, hogy hol keressenek lakást, mire figyeljenek és mire számíthatnak, hogyan kell elkezdeni hiteltörténetet gyűjteni és ilyesmik. Aztán amikor már majdnem eldőltek, akkor elmentek aludni. Mi is.

No comments:

Post a Comment