Tuesday, December 9, 2008

Scrapbooking

Avitallal ma délelőtt üdvőzlőlapokat gyártmányoltunk. Avital nagyon szépeket csinál, én nekem még gyakorolnom kell. De azért majd belejövök én is a dologba minden bizonnyal. Közben persze olvastam is, csak nem sok kedvem volt hozzá. Eugene O'Neill: Long Day's Journey Into Night c. drámáját olvasom már két napja - lassan megy, mert nagyon nem tetszik.. Egy elég borzasztó család egy morfium függő anyával, alkoholista apával, és két alkoholista fiával, amelyikből az egyik még talán tüdőbeteg is.. Tehát a dráma másról kb. alig szól, mint hogy ezek folyton veszekednek.. De vége, csak kivégeztem végre.

Aztán este mentem GRPG Volunteer Appreciation Night-ra. Ez egy kisebb party volt, ahol a GRPG munkatársai megköszönték az összes önkéntesnek (vagyunk bőven) a munkáját. Kellemes volt, jól éreztem magamat.

No comments:

Post a Comment