Tuesday, December 16, 2008

Dicsekszem

Megkaptam a bírálatot a szakdolgozatomról. A konzulensemtől annyit tudtam, hogy a bíráló egész jó véleménnyel votl a dolgozatomról, de többet nem. Úgyhogy írtam a titkárnőnek az egyetemen, aki átküldte nekem e-mailben. Elolvastam, majd kétségbe estem. Úgy éreztem, ha ez alapján a bírálat alapján valaki jó véleménnyel volt a dolgozatomról, akkor az azt jelenti, hogy egy hármas esetleg sikerült. De a jegyet nem találtam rögtön. Megnéztem újra a doksi elejét, és a cím alatt ott volt a javasolt érdemjegy is: jeles (5). Ez megrémisztett. Azt hiszem még ugrottam is egyet a székben. Nem vagyok én ilyen jegyekhez hozzá szokva. Tény, hogy rendesen és sokat dolgoztam azon a dolgozaton, amikor végre nagy sokára nekiálltam, de akkor is..

Viszont most aztán tanulhatok rendesen az államvizsga többi részére is, ezek után nem szabad csak úgy ímmel-ámmal tudni a tételeket. Úgyhogy most megyek is tanulni.

No comments:

Post a Comment