Monday, December 8, 2008

San Jose Market Center Avitallal

Reggel a fiúk elmentek dolgozni. Mi Avitallal elmentünk a San Jose Market Center nevű bevásárlóközpontba. Ott először a Michels-t vettük szemügyre, és telepítettünk ezt azt a kosarunkba is. Aztán átsétáltunk a Target-be újabb zsákmányokért. Ezután már az autóhoz mentünk, betettük a csomagtartóba a zsákjainkat. Aztán a Sweet Tomatoes-ban ettünk finom ebédet. Akkor még bementünk a matrac boltba is, hogy valami hasznosat is csináljunk, majd végül a Trader Joe's-ban vettünk hamit.

Ott vettem egy hosszú doboz kekszet is, Karácsonyra. Hazaérve észrevettem, hogy azt a boltban felejtettem. Felhívtam őket, azt mondták, menjek csak vissza, majd megoldják. Amikor hazajöttek a fiúk, Nadavval es Avitallal ujra elmentünk a matrac boltba, amíg ők ott nézelődtek, addig én a Trader Joe's-ban próbáltam megszerezni a kekszemet. Elmondtam mi történt, az egyik eladó emlékezett is az ott maradt kekszre. Úgyhogy azt mondták, vegyek csak el egy újabb dobozt, és rendben vagyunk.

Aztán visszamentem a matracboltba. Aztán átmentünk egy másik matracboltba is, hátha ott jobb a választék. Ott is találtak néhány talán jó lesz matracot a vendégeink, de az árak meglehetősen magasak, sokat emelkedtek január óta, amikor mi vettük a sajátunkat.

No comments:

Post a Comment