Sunday, August 31, 2008

Csendes nap

Reggeli után képeket rendezgettünk, én is feltettem a Yosemite képeket a picasa oldalamra. Aztán bepótoltam az eddigi blog-lemaradásomat. Legalább néha legyen tényleg "up-to-date" a beszámoló. :)

Azán délután elmentünk a WholeFoods-ba bevásárolni az esti grillezéshez. Vettünk egy csomó gyümit, zöldet, hamburger husit, mindenfélét ami éppen kellett, úgyhogy most is jó sok pénzt otthagytunk nekik.

Az esti grillezés jól sikerült, párom még cocktail-okat is készített. Én ittam egy fincsi Pina Collada-t igazi kókuszlével, ugyanis megint vettünk fiatal kókuszt. Abban roppant fincsi lötty van!

Aztán grillezés után még bevetettük magunkat a Jacuzziba egy időre. Sajnos nem volt túl sok időnk, mert 10-kor zárják a medencék területét, úgyhogy mennünk kellett.

No comments:

Post a Comment