Thursday, August 7, 2008

Cooking Class

Ma ismét Summer Camp volt a GRPG-ben. A mai program az élelmiszerekről szólt, hogy mi miből készül, hogyan kerül az asztalunkra. Voltunk szemben a Trader Joe's-ban is, megmutatták nekünk a "Staff only" részlegeket is. Az érdekes volt, és alapvetően az egész napi program jól sikerült.

Aztán este főzni mentünk Jennel és Nicolával. A szakács srác az elején kérdezte, hogy ki lakik a közelben. Mondtam, hogy én igen, mire van szüksége. Két tojás kellett neki. Aztán később még szüksége volt egy seprűre és lapátra is, mert leesett egy fedő, ami üvegből volt, és jól eltört.

Ez az új szakács folyamatosan bevonja a közönséget is a főzésbe. Jennel segítettünk is egy-egy dologban, én paníroztam kecskesajtot, Jenn pedig salátát ízesített. Desszertnek a pasi 'Bread pudding'-ot készített, ami roppant finom és igen egyszerű. A hétvégén kipróbálom én is.

No comments:

Post a Comment