Friday, August 29, 2008

Indulás Yosemite-be

Reggel összeszedtem a cuccainkat, hogy aztán amikor párom végzett és én is felkaptam Verát, már csak mindent be kelljen hányni a kocsiba, és indulhassunk is Yosemite-be. A macsekokat, mivel csak egy éjszakáról van szó, nem vittük el panzióba, hanem Nicola-t kértem meg, hogy jöjjön át ellátni őket.

Nagyon meleg volt ma, egész sokat használtam a légkondit is. Délután kimentem Veráért az állomásra, azt könnyen megtaláltam, nincs is messze tőlünk. Akkor átjött Nicola, megmutattam neki, hogy hol a macskahami és mennyit esznek a lányok stb. Aztán felkapta a kulcsomat, mi is összekaptuk magunkat, és indultunk is.

Az indulás kicsit lassan ment, még egyszer visszajöttünk egy átalakítóért és a foglalási számért. Útközben még enni is megáltunk egy In-N-Out Burger-ben. A forgalom nagy volt az úton, még este 9-kor is, jó későn, kb. 11-re értünk oda. A tájból nem sokat láttunk, leginkább vaksötét volt. Átvettük a szállásunkat, egy fakunyhót és lefeküdtünk aludni.

No comments:

Post a Comment