Wednesday, August 6, 2008

Craigslist

Ma a Craigslist-en (apróhirdetések) keresgéltem. Leginkább matracot a kanapé keretünkre, hogy amíg nincs rendes kanapénk, addig legalább ezen kényelmesen üljünk, illetve ha vendég jön, akkor ő jól aludjon. Ugyanis hamarosan jön is vendégünk, párom egyik ismerőse meglátogat minket a hétvégére.

A Craigslist-en mindenféle hirdetés van, ahogy az egy jólnevelt "Apróhirdetések" oldalhoz illik. Van autó, ingatlan, lakásbérlés, adok-veszek, cserélek, állás, minden. Van egy csomó alcsoport, én a bútorok között nézelődtem. Ott találtam egy roppant jópofa hirdetést, így szólt:

Gondolom ez a te szerencsés napod (Campbell-ben)
Ma este oda KELL mennem a tárolómhoz és kiürítenem, különben a következő hónapra is kiszámláznak nekem 300 dollárt. Elegem van már abból, hogy képeket tegyek fel ahhoz, hogy eladjak dolgokat. Úgyhogy ha van kedved, gyere, nézz körül, és vigyél el egy adag cuccot ingzen. Kérlek. Vannak asztalaim, egy hatalmas kétszemélyes kanapém, amit nagyon szeretek, de NINCS hely számára az új házamban, ruhák és ki tudja még mi minden. Én 5:45-re leszek ott, ez a tároló a 85-ös autópálya Camden úti leágazásánál van a Curtner utcán. Hívj, ha szeretnél bármit. Az én lustaságom a te nyereséged!

No comments:

Post a Comment