Wednesday, August 13, 2008

Futon story

Már említettem, hogy egy ideje kanapé keretre való ún. futon matracot keresek. A Craigslist után az IKEA-ban rendeltem egyet online. Másnap katam tőlük egy levelet, hogy mivel nem tartják raktáron, törölték a megrendelésem. A pénzt sem vonták le. Nem hívtam fel őket, gondoltam akkor marad mégis a Craigslist.

Találtam egy-két alkalmas darabot, de a többség kerettel együtt árulja a matracot, nekünk pedig még egy keret nem kell. Végül múlt hét szerdán találtam egy online boltot, ahol találtam egy jónak tűnő matracot jó áron. Megrendeltem. Aztán másnap úgy éreztük, hogy lehet, hogy nem is igazi cég, csak valami kamu oldal, és most csak elvesztettük egy matrac árát. De egyelőre csak vártunk, hátha. A cégről találtam infót, hogy létezik, csak éppen nem a jobbak közé tartozik. Reméljük nekünk azért szállítanak.

Hétfőn viszont már elégg aggódtam, mert a honlapon még mindig csak az szerepelt a megrendelésem mellett, hogy "in progress", azaz folyamatban. Ennyi idő után már szállítaniuk kellett volna.

Kedden felhívtam őket, hogy hol jár a matrac, mikor tudják kiszállítani. Pénteken vendégünk jön, addigra jó lenne, ha itt lenne. Azt mondták, csak jövő hét elején várható, még valószínűleg nem indult el felénk. Egy órával később visszahívtam őket, hogy szeretném törölni a megrendelést. Ugyanis találtam az apróhirdetések között ugyanis egy igen jó matracot. Azt mondták, ők elindították a törlési folyamatot, de ha már a gyártó már elszállíttatta a matracot, akkor nem tudnak mit tenni.

Ma hívtam őket megint, de nem tudtak semmit mondani, sejtésük sincs, hogy merre jár a matrac. Aztán délután egyszercsak becsöngetett egy UPS-es pasi, hogy hozott valami hatalmas matrac szerű dolgot. Amikor meggyőzödött róla, hogy itthon vagyok és átveszem, fel is hozta. A futon matrac volt az, megérkezett. Nem értem, hogy került ide, de valójában örülök neki, ugyanis elég jónak tűnik. :)

No comments:

Post a Comment