Tuesday, August 5, 2008

Halloween

Ma Summer Camp (Nyári tábor) volt a munkahelyemen. Ez csak egy rövid, 3 órás foglalkozás maximum 10 gyerekkel, nem vészes. Minden nap más a program, ma éppen az Ohlone indiánokról tanultunk, akik itt laktak, gyümölcsöt termesztettek és abból lekvárt készítettek.

Aztán munka után beugrottam a Michaels-be egy kicsit, fonalat akartam venni hímzéshez. Ahogy sétáltam a sorok között, egyszercsak furcsa és roppant idegesítő hangra lettem figyelmes. Azt hittem valahol tévét néznek a boltban. De nem. A Halloween díszletek közül az egyik elemmel működik, folyamatosan hörög, láncot csörget valamint hasonló hangokat ad.

Gondoltam, hogy korán fogják kezdeni a Halloween-i cuccok árulását, de nem sejtettem, hogy ennyire. Még nincs sokminden, szerintem ennél jobb lesz a helyzet, még csak egy fél sort kaptak az egész áruházban. Vettem egy-két apróságot én is: 4 kis tálacskát, amin fekte macska, bagoly, denevér és kísértetház van. Azért, hogy ha véletlen csinálunk Halloween-partit, akkor abban tálaljak rágcsálnivalót.

No comments:

Post a Comment