Monday, August 11, 2008

FedEx-et várva

Ma reggel boldogan láttam, hogy a csomag, amit a FedEx hoz majd nekem, már a szállító autón van, vagyis bármikor megérkezhet. Úgyhogy el sem mertem hagyni a lakást, nehogy elkerüljük egymást, én és a csomag.

Teltek-múltak az órák, de a csomag nem jött. Én persze eltöltöttem itthon az időt, de nagyon vártam már, hogy itt legyen az a kis fekete doboz. A feszültségátalakító. Hogy végre használni tudjam a varrógépem. Találtam magamnak a neten nagyon jó kis táskamintát is, szívesen nekiállnék már megvarrni. Az anyag megvan, cérna is, csak a gép kell.

Este 6 óra körül megint rápillantottam a FedEx honlapra, hogy van-e hír a csomagról. Volt. Kiszállították, 10 perccel azelőtt. De hát ide nem, én itt voltam végig, ide senki nem hozott semmit. Akkor gyorsan lerobogtam a Leasing Office-ba, hogy oda vitték-e. Azt mondták, ott nincs csomag a nevemen. Lehet, hogy most jár a FedEx-es pasi körbe a lakások között. Akkor visszarohantam, és közben nagyon rosszkedvű voltam, hogy csak sikerül elkerülnünk egymást, és várhatom, hogy majd holnap újra kiszállítsák.

Viszont ahogy felértem a lépcsőn, és megláttam az ajtónkat, nagyon megörültem. Ott volt egy csomag a földön. Mivel a szállítónak nem volt fontos, hogy aláírjam a csomagot átvételkor, nem volt fontos, hogy otthon legyek.. Ezt viszont én sajnos nem vettem észre a honlapon - talán ott sem volt. Mindegy, itt van, és ez jó hír. Holnap már varrhatok is. Ugyanis a csomag megérkezése után még gyorsan kinyomtattam a szabásmintát, holnap már nem állhat semmi az utamba. :)

No comments:

Post a Comment