Monday, August 18, 2008

Stanford, Quarto

Reggel hármasban mentünk párom munkahelyére reggelizni. Utána elvittem Verát a Stanford-ra, ő most ott lesz két hétig. Ma reggel és délelőtt is hűvös volt, én meg szoknyában és ujjatlan fölsőben kicsit fáztam is. Miután leparkoltam az autót, felvettem a vész esetére elrejtett pulóveremet, és elindultam az egyetem felé. De aztán a Stanford Shopping Center-nél kötöttem ki. Gondoltam, körbenézek itt, ha már úgyis erre járok. Régóta meg akartam nézni magamnak a helyet, de mindig elmaradt. Hatalmas és elegáns bevásárlóközpont, vannak benne igen jó üzletek. Jártam egy bútorboltban is, Pottery Barn a neve, helyes dolgokat árulnak. Szerintem oda még visszatérünk, együtt.

Aztán bementem az egyetemre, beültem a könyvtárba és délután ötig el is voltam ott. Akkor felkaptam páromat a munkahelyén, és hazajöttünk. Itthon kis vacsora - az utóbbi pár napban rengeteget ettünk, el voltunk telítve rendesen. Vacsora után játszottunk Quarto-t. Párom nyert, de ez számára is meglepetés volt. :)

1 comment:

  1. Szia,
    a pottery barn bolt ismerős lehet a "friends"-ből is, ott van róla egy igen vicces egész rész. Bár ezexerint lehet, hogy az USA csak minket tett őrült friends rajongokká... :) szép napot!
    zsombor

    ReplyDelete