Monday, September 1, 2008

Ismét

Ma reggel elvittük Verát a reptérre. Úgy volt, hogy csak én viszem, de én sajnos nem jutottam be az autómba, nem nyílt az ajtó, úgyhogy párom vitte ki, én pedig elkísértem őket. Közben kitaláltuk, hogy valószínűleg nem a kulcs merült le, hanem az aksi. Később az is eszembe jutott, hogy pont a Yosemite kirándulás előtt én felkapcsoltam az autómban a belső lámpát, hogy valamit megnézzek, és valószínűleg úgy felejtettem a hétvégére.

Miután hazaértünk San Francisco-ból, kihívtunk egy fazont, hogy indítsa be az autót. Jött is hamar, beindította. Aksitöltés céljából akkor elmentünk bevásárolni a Safeway-be, aztán még másfele is csatangoltunk egy kicsit, biztos ami biztos.

Aztán este kettesben grilleztünk, majd ismét lementünk a Jacuzzi-hoz. Most én is átmerészkedtem idővel a medencébe, amikor már nagyon melegem volt. Jó volt úszni is egy kicsit. :)

No comments:

Post a Comment