Thursday, August 14, 2008

A futon story folytatódik

Ma reggel kaptam két levelet. Az egyikben a Futon matracos cég írja, hogy a matracom úton van, pár napon belül meg is érkezik, a következő link alatt tudom figyelni, hogy merre jár. A másik levélben ugyanez a cég írta, hogy nagyon sajnálják, de a megrendelés törlése nem sikerült, mert a matrac elindult, és információik szerint tegnap kiszállították. Remélik, hogy megfelel nekem a termék, de ha nem, akkor visszaküldhetem. Van egy sanda gyanúm, hogy a matracot akkor szállítatták ki "overnight" (egy éjszaka alatt) módon, amikor hívtam őket, hogy én bizony lemondanám a rendelést. A normális szállítási idejük ugyanis 5 munkanap, a link szerint pedig ezt a matracot kedden adták fel, és szerdán ért ide. Mindegy, itt van, működik, és már tudom, hogy a Cymax Stores-tól többet nem rendelek semmit. :)

No comments:

Post a Comment