Monday, August 25, 2008

Saját hitelkártya

Ma levelet hozott nekem a posta. A Capital One küldte. Hitelkártya volt benne, méghozzá az enyém. Gondoltuk jó lenne most már nekem is elkezdeni építeni a hiteltörténetem, úgyhogy megpróbáltunk kártyát szerezni. Először bementünk a Bank of America-ba, hogy tudnak-e nekem kártyát adni. Azt mondták, csak ún. Secured Credit Card-ot, aminek az éves díja huszonakárthány dollár. Az cseppet sem hatotta meg őket, hogy náluk van kb. az összes pénzünk, hogy páromnak már van jó ideje hiteltörténete stb. Úgyhogy tőlük nem kértünk. Ez már vagy egy hónapja volt.

Aztán a neten nézelődtem, hogy milyen hitelkártyát kaphatnék én hiteltörténet nélkül. Találtam egy oldalt, ahol elég sok kártyát mutattak, de mindnek magas éves díja volt, úgyhogy otthagytam őket. Aztán észrevettem, hogy a Capital One olyan kártyát ajánl, aminek nincs díja.

Akkor elmentem a honlapjukra, és elkezdtem a kártyaigénylési folyamatot. Bepötyögtem az adataimat, elfogadták a kérvényt, és azt mondták, válasszak dizájnt. Én katicásat akartam, de olyan nem volt. Pedig amikor párom kapta a sajátját, akkor még lehetett azt választani. Végül egy tengerparti képet választottam.

Na, ez a kártya érkezett meg ma a postán. A keret elég alacsony rajta, de arra pont jó, hogy havonta egyszer azzal vásároljak, és szépen hiteltörténetet gyűjtsek. Azonkívül pedig csinos. :)

No comments:

Post a Comment