Sunday, August 24, 2008

BevMo

Délelőtt hazatelefonáltunk. Aztán gondoltam én elmegyek boltba, párom pedig itthon marad, mivel úgyis ügyeletes. De úgy döntött, inkább velem jön. Most nem mentünk le a WholeFoods-ba, csak keveset akartam vásárolni, úgyhogy a közelbe mentünke egy SaveMart-ba. Ez a Safeway-nek a californiai versenytársa, nekem sokszor jobban is tetszik.

Előtte voltunk a BevMo-ban, abban a nagy italboltban. A cocktail alapanyagoknak kellett egy kis kiegészítés. Vettünk bort is, mert egy-kettőn akció volt, hogy a második üveg csak 5 cent. Úgyhogy most két Red Bycilette csücsül a spájzban. :)

Ma sajt-bor vacsora volt, mert én még a vegetáriánus hetemet tartom, és páromnak kedve támadt borozni velem. Szépen megterítettem az asztalt, még gyertyát is tettem. A sajtokat elrendeztem a csinos kis kerek deszkánkon, amit pont erre a célra kaptunk, hozzá a sajtkések - jól nézett ki az asztal. A legszebb az egészben az, hogy párom nem kapott page-t, amikor leültünk az asztalhoz. Pedig az úgy szokott történni, és ma este is azt vártam. De elmaradt - szerencsére. :)

No comments:

Post a Comment