Tuesday, June 24, 2008

Summer Day Camp

Ma reggel lementem kocogni a parkba, most már három kört sikerült letudnom. Atán mentem a Guadalupe-ba dolgozni. Most nem iskolai csoportok jönnek, hanem nyári tábort tartunk.

Ma tíz, 5-6 éves gyerek jött hozzánk, a téma "Fosszíliák". Először készítettek egy-egy mamutot: kivágtunk nekik dekorgumiból mamutlábat, arra felragasztottak egy-egy tojástartót (egy tojásnyit, nem az egész dobozt). Arra pedig ráragasztották a mamut testét. Azt pedig úgy készítették, hogy régi flopi lemezre mamut színű, szőrös fonalat tekertek, összekötötték az egyik oldalon és elvágták a másikon. Ezt az adag szőrt ráragasztották a tojástartóra, aztán ragasztottak rá két-két szemet (olyan műanyagot, amiben a pupilla külön mozog) és papírorrot. Élvezték a dolgot nagyon.

Aztán később készítettek gyurma segítségével gipszből csigalenyomatot, amit aztán földdel és egyéb ásatási lelettekkel teli dobozokba rejtettek, majd megfelelő eszközökkel ásatást végezve megtalálták őket, akkor letisztogatták.Voltunk a parkban is rohangálni, ugrándozni. Valamilyen mamut hosszúságú műanyag szalagot fektettünk a fűre, amellett kellett minél nagyobbat ugraniuk. Úgy láttam, alapvetően élvezik a dolgot, tetszett nekik a "tábor".

Aztán amikor ott végeztem, elugrottam boltba egy-két fontos dologért, majd hazajöttem és a nap további részét már itthon töltöttem.

No comments:

Post a Comment