Sunday, June 8, 2008

Castle Rock National Park

Kirándulni mentünk. Tegnap este kitaláltam, hogy hova. Egy rövid kis túrát néztem ki magunknak. Párom reggel nem nagyon rajongott az ötletért, de azért sikerült rádumálnom. Reggeli után készítettem két szendvicset (inkább burriot, mivel tortillába csomagolt cuccok voltak), felkaptunk egy üveg ásványvizet, fényképezőgépet és elindultunk. Odafele én vezettem a parkolóig. Aztán elindultunk, az út eleje nagyon kényelmes volt. Elég hamar találtunk egy elbújt sziklát a bokrok mögött, ott leültünk nézelődni, telefonálni aztán a szendvicseket is megettük. Aztán továbbmentünk a kemping felé. Meg is találtuk, ott újratöltöttük a vizespalackunkat és megnéztük a kempinghelyeket is. Minden rendben volt, lehet, hogy még visszatérünk ide, majd meglátjuk. :) Aztán hazafele indultunk, néha picit mászni is kellett. Hazafele fel is másztunk egy sziklára csak kíváncsiságból, hátulról nagyon kényelmesen meg lehetett közelíteni. Képek a kirándulásról a Picasa oldalamon a Trips albumban.

Itthon aztán letusoltunk és levittük sétálni a lányokat. Találkoztunk egy kisebb kutyával, akitől a lányok igencsak frászt kaptak. Közben beszélgettünk egy aranyos szomszédpárral is, szemben laknak velünk a földszinten és van egy helyes fekete spánieljük. Még kölyök, roppant aranyos.

No comments:

Post a Comment