Friday, June 6, 2008

Red Byciclette

Ma reggel aránylag később keltünk (8-kor), mert párom tegnap este nagyon későn feküdt le. Gyors reggeli után ő el is húzott, én pedig itthon maradtam. Aztán elmentem könyvtárba felkapni egy könyvet, amit múltkor rendeltem magmank. Kinéztem a katalógusból, lenyomtam a "Kérés" gombot, és kiválasztottam, hogy melyik könyvtárban akarom felvenni. Ma reggel jött az e-mail, hogy átvehetem, ott van az előjegyzett könyvek polcán. Tényleg ott volt.

Aztán hazajöttem, megebédeltem és nem sokkal később mentem a Wine Tasting találkozóra. Csak négyen voltunk, a programszervező és a felesége, egy barátjuk és én. De jól elbeszélgettünk, jól éreztem magam. Most kinyitottuk az üveg bort amit vittem, igaz, másikat, mint eddig. Ez egy üveg merlot volt, Red Byciclette névre hallgat. Nekem a címkéje tetszett meg nagyon a boltban, azért vettem meg. De ízlett is, úgyhogy jó vételnek nyilvánítottam. :)

No comments:

Post a Comment