Monday, June 16, 2008

Ebéd a parkban

Reggel elmentem könyvtárba, mert néhány könyvet már feltétlenül vissza kellett vinnem. Természetesen, ha már ott voltam, szereztem néhány újat. Találtam egyet, aminek Slow Food (Lassú kaja) a címe. Gondotam a Fast Food Nation után érdekes kontrasztként elolvasom. Még nem kezdtem el, jelenleg egy regényt olvsok, Lucky a címe. Érdekes és hátborzongató.

Előrelátó módon vittem magammal ebédet (egy tortilla-ba csomagolt szendót), amit a St James parkban a nem működő szökőkút mellett fogyasztottam el. Kellemes volt, ha már egyedül ebédelek, akkor szeretek parkban enni, az egész barátságos. De nem gyakran jön össze, általában itthon vagyok ebédidőben, és nem szendvicset eszem, hanem valami igazi főtt hamit.

Este megnéztünk néhány Friends epizódot. Egészen az elejéről kezdtük. Tavaly karácsonyra kaptam ugyanis meg az első évadot, és még csak a második DVD-nél tartunk, lassan haladunk vele. :)

No comments:

Post a Comment