Friday, June 13, 2008

Péntek 13

A mai jó "Pének 13" volt. Nekem. Reggel voltam Farmers Market-on (azt nagyon szeretem, nem szívesen hagyom ki). Aztán benéztem a Zanotto's Deli-be is, vettem Gingernuts kekszet párom egyik britt kollegájának. Ezt ugyanis Amerikában állítólag nem lehet kapni, ő viszont imádja. Természetesen elárultam neki a lelőhelyet is, de először meg akartam lepni. Ez sikerült is, amikor este bementem párom munkahelyére Movie Night-ra. Néhány kollegája péntek esténként néha filmet néz. A mai első filmet véletlen én választottam: Amerikai szépség. A srácoknak nem tetszett, de ott volt az egyiknek a barátnője is, ő értékelte. Aztán megnéztük még a Sneakers című filmet is, amit viszont mi nem szerettünk párommal. Ez volt a második film a "feltétlenül meg kell nézzétek" listáról. Hacker-ekről szólt ez is, de a sztori ne volt igazán jó, és néhány poénon kívül engem egyáltalán nem szórakoztatott. Utána hazajöttünk - igencsak késő volt már, ideje volt aludni is egyet.

No comments:

Post a Comment