Monday, June 23, 2008

Bezárva

Ma reggel párom korán reggel elment dolgozni. Én kb. 10 perccel később lementem kocogni. Van itt az apartmankomplexben egy jó nagy park, az oldalán van homokos-kavicsos út, azon jól lehet kocogni. Már voltam a múlt héten is, kétszer. Akkor 2-2 kört futottam, most már 3-mat sikerült. Persze lassan, de sosem voltam jó futó, és sosem sportoltam rendszeresen. Meglátjuk, most meddig tart ki ez a reggeli kocogás. :)

Aztán itthon töltöttem a napot. A terv az volt, hogy haladok a diplomámmal. A valóság viszont az lett, hogy kiürítettem a hűtőt (a pocakomba), kitakarítottam a fürdőszobákat és a konyhát, felpórszívóztam a lakást, és azon töprengtem, hogy miért is vagyok én egész nap bezárva.

De aztán amikor párom hazajött, levittük a lányokat sétálni egyet - nekem is jól esett a levegőzés. Aztán ő még leült kicsit dolgozni, én pedig végre tényleg dolgoztam egy keveset a diplomámon.

No comments:

Post a Comment