Friday, June 20, 2008

Meleg van

Reggel a Guadalupe-ban kezdtem. Egymás után két programunk is volt, bár a második csak rövidített, mert a tanárnő hamarabb akart távozni a gyerekekkel. Teljesen zizik voltunk mindannyian, szerintem a meleg miatt.

Aztán elmentem a Farmers Market-ra, fincsi eper, málna, újhagyma, lilahagyma, uborka, nektarin és sárgabarack a mai termés. Akartam venni zsömlét is, de már elfogyott, mire odaértem. A srác mondta, hogy félre akart tenni nekem párat, de aztán elfelejtette. Sebaj, majd a jövő héten remélem kapok végre. :)

Aztán itthon blogpotlás következett, most pedig megyünk macskátsétáltatni. Megjegyzem, a lányoknak is melegük van. Roppant elnyúlva és álmoskásan fekszenek mindenfele a lakásban, keresik a hűvösebb zugokat, és értékelik, ha bekapcsolom a légkondig egy rövid időre.

No comments:

Post a Comment