Wednesday, June 18, 2008

Shopping Spree

Bevásárlókörúton voltam. Két konkrét tervem volt: macskaeledel és egy doboz tej. Először elmentem a PetCo-ba, ahol vettem hamit és almot a lányoknak. Lizának még macskafüvet is kaptam végre. Aztán ahogy továbbmentem, hogy meg tudjak fordulni és elmenni az élelmiszerüzletbe, észrevettem egy "Big!Lots" táblát. Reklámjukat már sokszor láttam, meg is akartam nézni, de sosem néztem utána, hogy merre vannak. De most bekanyarodtam a parkolójukba. Ez egy olyan bolt szerű dolog, ahol a felesleges többletet vagy a kifutó termékeket adják el, alacsonyabb áron. A választék változó, nincs mindenféléből minden szín és méret, de találtam néhány igen tetsző dolgot: fröccsenésgátlót a serpenyőre, ásványvizet, nem corn syrup-pal agyonpumpált müzliszeletet és zárható uzsonnászacsikat. Láttam nagyon tetsző jénai edényeket is, töredék áron, de azt majd legközelebb. Most nem szerepelt a terveimben (láds macskaeledel és doboz tej). :)

Aztán csak eljutottam az élelmszerboltba is. Ez egy számomra új bolt, Save Mart Supermarkets. A postaládánkba rendszeresen bedobják a szórólapjukat, és mivel legutóbb egy gyenge pillanatomban átlapoztam, megállapítottam, hogy jó áraik vannak, és még az is kiderült, hogy Californa érdekeltségű a lánc, gondoltam megnézem magamnak. Hátha vannak benne nem messziről hozott, hanem helyi zöldségek. De valójában csak egy tejet akartam venni, mondom.

Odabent ez természetesen máshogy alakult. A kosárba szépen bekerült ez-az. Majdnem egy kenőmájás is, de arról lebeszélt egy vevő. Azt mondta, azt inkább lengyel élelmiszerboltban vegyek, ott sokkal jobb. :) De aztán vettem egy halom (6 adag) mélyhűtött ebédnekvalót (igen akciós volt a kedvenc fajtám), almaecetet és balzsamecetet, két tejet (mert így volt jobb), petrezselymet, krémlevest, felvágottat, endíviát és szerintem még valamit, de már nem emlékszem. :) A lényeg, hogy a végén nehezen vittem a zsákjaimat az autóhoz.. Aminek a csomagtartóját ugyan laposan és egy szintben, de megtöltöttem. :) Természetesen vannak remek mentségeim és racionalizálásaim is, de azokat most nem osztom meg veletek. :P

Este még voltam Cooking Class-on. A mai menü: töltött újburgonya, saláta briósban sütött fürjtojással és palacsintatorta. Az utóbbi kivételével minden nagyon jó volt, a kedvencem a briósban sült fürj tojás és a töltöt újburgonya voltak. A palacsintatorta számomra nem volt más, mint néhány vékony palacsinta hatalmas adag tejszínhabbal rétegelve - túl édes-krémes. Viszont azt a fürjtojásos dolgot meg fogom próbálni - amint találok valahol fürjtojást.

No comments:

Post a Comment