Tuesday, June 17, 2008

Caltrain

Ma reggel párom elvitt a munkahelyére reggelizni. Reggeli után gyorsan kidobott Mountain View-ban a Caltrain állomáson, azzal mentem a Stanford-ra. Már jó ideje ki akartam próbálni ezt a vonatot is, és nem akartam autóval sem menni a Stanford-ra, mert a parkolásért sokat kell fizetni. A Caltrain kívülről roppant nagy és aggresszív, emeletes. Bent barátságos. Odafele úton a felső szinten ültem. Lent két-két sor ülés van, fent csak egy-egy a mennyezet középen teljesen nyitott. Nem mentem vele sokat, csak pár megállót.

Ahol leszáltam, onnét indul a Stanford ingyenes ingajárata, ami nem csak a campus területén jár, hanem egészen messze is elmegy, mint a Caltrain állomás is. Több útvonala van, és elmegy két bevásárlóközponthoz is. Felültem rá, mert ingyenes, és a Stanfordra megy. Gondoltam majd leugrom, ha picit is ismerős részen járunk. Nem igazán sikerült, de féltem, hogy előbb-utóbb csak visszavisz az állomásra, azt meg nem akartam.

Kis ténfergés után megtaláltam a könyvtárat, akkor már helyben voltam. Persze a könyvtárnak is valahogy mindig másik ajtaján megyek be és jövök ki, amitől aztán teljesen megzavarodom, hogy akkor merre kell elhagyni az egyetemet, de erről valószínűleg már tényleg csak én tehetek. Vagy a könyvtár, mert túl sok ajtaja van.. :)

No comments:

Post a Comment