Wednesday, June 25, 2008

Park + Ride

Reggel elvittem páromat a munkahelyére, cserébe meghívott reggelizni. :) Emiatt aztán aránylag később értem a Caltrain állomásra, ahol az autót a P+R parkolóban akartam lerakni, hogy onnét gyalog menjek a Stanford-ra. Az aránylag később az reggel 8:30 és 8:45 között volt, akkor már nem találtam helyet. Megnéztem egy másik parkolót is, de ott maximum 2 órás parkolási lehetőség volt. Akkor még csavarogtam egy kicsit a közeli mellékutcákban, és találtam is magamnak egy helyet gyalog 3 percre a vasútállomástól, ahol a Stanford busz is megáll és elvisz engem a campus-ra. Úgyhogy ott hagytam az autót, és busszal bementem a Stanfordra.

Visszafele is busszal jöttem, mert a számításaimból kihagytam, azt a részt, hogy nekem az autóhoz is el kell jutnom. Pedig reggel még az volt a terv, hogy kifele mindenképp sétálni fogok. De időre kellett mennem páromhoz, mert telefonom nem volt, és ha nincs porta, nem igazán tudok szólni neki, hogy megérkeztem érte. Azonkívül pedig este Cooking Class, azon is részt akartam venni.

Mire odaértem a munkahelyére, már nem volt porta. Szerencsére viszont éppen jött ki egy helyes lány, megkérdeztem, hogy tud-e nekem segíteni. Azt mondta, nincs nála a mobilja, de a portatelefonról megpróbálhatok felszólni. Párom mellékét természetesen nem tudtam, de megnézte nekem a rendszerben, felhívtam, de természetesen csak a hangpostáját találtam. Aztán a lány kiderítette, hogy hogyan tudok nem belső számot hívni a portatelefonról, akkor felhívtam páromat a mobilján - úgy sikerült elérnem.

Hazasiettünk, én még éppen időben beestem a Főzésre, nem maradtam le semmiről. Volt leves, Vegyes zöldségleves shrimp-pel (valami pici rák) (amitől még aznap este rosszul lettem, úgy fest ténlyeg nem bírom ezeket az ollós állatokat), de a többi jobb volt: borban párolt póréhagymás csirke, zöldséges barnarizs és fehérrépa-zöldbab saláta. Utóbbi kifejezetten tetszett nekem, meglepően új felhasználása a fehérrépának, de finom. Majonézes öntetben állt egy darabig, attól kellemesen megpuhult, és a srác amúgy is csak a külső, puhább részeit küldte le nagy lukú sajtreszelőn. Szóval szokás szerint finomat vacsoráztam. :) Párom addig otthon volt, kivételesen ő volt egyedül a lányokkal.

No comments:

Post a Comment