Thursday, June 12, 2008

Napozás és Poker Party

Koradélután találkoztam Nicolával a medence mellett. Ő már több órája ott főtt a napon, én csak később csatlakoztam. Akkor sem hosszú időre, nem ment nekem a dolog, roppant melegem volt.

Este viszont Poker Party-t terveztünk, Nicoláékkal és két baráti párral. Nicola meg én gondoskodtunk a hamiról, a többiek hozták az innivalót. Nicola hozott néhány pizzát, én pedig készítettem kis mini kolbászos nyársakat és hosszabb gyümölcsnyársakat. Meg volt egy nagy zacskó sós perecünk is, azt is levittük.

Texas Hold'em pókert játszottunk. Sejtésem sincs, hogy ez miben más, min a többi póker, mert még sosem játszottam semmilyet. Nicoláéknak van készletük csinos zsetonokkal, buli volt azokkal játszani. Egy körben nyertem, de alapvetően a vesztesek közé tartoztam az este végére. De élveztem a dolgot, jó buli volt.

Az egyik épület kerti kandallója mellett szabad volt asztal meg a fotelek, ott ettünk-ittunk, aztán pókerezni átültünk egy rendes asztalhoz. Hangulatos volt a hely.

No comments:

Post a Comment