Sunday, June 22, 2008

Séta biciklinyereggel

Délután gondoltam elmegyek, elhozom a biciklim a szerelőtől. Felkaptam a nyerget (azt elfelejtettük otthagyni) és elindultam. Gondoltam gyalog odamegyek, és biciklivel visszajövök. A bolt nincs messze a villamosmegállótól, úgyhogy semmi akadálya a dolognak.

Induláskor hatalmas mázlim volt, a villamos, amiről azt hittem, hogy elmegy az orrom előtt, piros lámpát kapott, így volt időm jegyet venni és felszállni. Azt hiszem vasárnap délután nem jár túl gyakran, örültem neki. Aztán leszálltam a megfelelő megállónál majd gyorsan kétségbeestem. Bár otthon megnéztem a térképen, hogy merrefele kell elindulnom, a valóságban valahogy minden máshogy festett. Ráadásul utcatáblát sem igen találtam, járdáról nem is beszélve. Végül csak leltem egy járdát, amiről feltételeztem, hogy jó irányba halad. Tévedtem. Jó utca volt, de rossz irány. Akkor aztán hátra arc, és próbáljuk megtalálni a járda másik irányú folytatását. Sikerült. :) Kihalt volt az utca, gyalogost egyet láttam csak, és autót is talán hármat. Aztán megláttam a boltot. Zárva volt.. Igen, vasárnap van, és akkor "csak" délután ötig van nyitva, nem este nyolcig, mint hétköznapokon. Újabb hátra arc, séta és hazavillamosoztam. A biciklinyereggel és a még mindig érvényes jegyemmel.

Itt a VTA (Valley Transportation Authority = Valley Közlekedési Vállalat) villamosain a jegy 2 órán keresztül érvényes, azalatt annyit és olyan irányba, annyi megszakitással utazol vele, ahogy az neked jól esik. Ez jól tud jönni néha.

No comments:

Post a Comment