Thursday, June 19, 2008

Spare The Air

Ma a "Spare The Air" (Mentsd meg a levegőt) program keretében ingyenes volt a tömegközlekedés. Gondoltam az jó, akkor ingyen elmegyek a Stanford-ra. Reggeli kocogás után el is indultam, felszálltam a Lighrail-re. Majd a végállomáson leszálltam, és megállapítottam, hogy rossz irányba szálltam fel. Akkor megvártam amíg visszaindult, visszamentem az elágazópontig, ott vártam vagy fél órát a jó irányú példányra. Kint meleg volt, a villamoson meg men a légkondi, nem élveztem a dolgot. Aztán a jó irányú villamossal elmentem Mountain View-ba. Mire odaértem, bemondta a vezető, hogy mivel dél van, a Caltrain már nem ingyenes. Fizetni nem akartam, késő is volt. Gondoltam akkor legalább megnézem magamnak Mountain View-t.

A belváros kb. egy darab utca éttermekkel és boltokkal. Jártam egy gyöngyboltban - szokás szerint hatalmas választék, tetszett a hely, oda még visszatérek. Aztán jártam antikváriumban - szinte nagyobb, mint egy normális könyvesbolt.

Visszafele megláttam egy Gyros-ost. Vettem egyet. Hiba volt. A Gyrost nem pitába adták, hanem nagy téglalap alakú feltekerhető szendvicsalapba, a hús nem volt elég ízes, a csípős szószt egy szó nélkül kihagyták, a paradicsom éretlen volt... Sajnos néha nagyon amerikaivá teszik más nemzetek konyháit..

Aztán visszaültem a villamosra, és lementem a könyvtárig. Ha már ingyen van, miért ne? Ott találtam magamnak jó kis hobbikönyveket. Most éppen kinéztem magamnak a scrapbooking-ot. Ez az amerikai albumkészítés, aminek Magyarországon is sok hódolója van már. Itt mindig elszédülök, amikor meglátom, hogy mi mindent gyártanak hozzá, mennyi mütyűrt, díszítőelemet, papírt, sablont, ollót és sorolhatnám. De azt hiszem, ha józan ésszel csinálom, akkor OK a dolog. :)

No comments:

Post a Comment